søndag den 25. april 2010

Hold da wow!

Hold da op! Saa er der kun 5 dage tilbage! Hva fanden sker der lige for deet? haha... Saadan er det jo nok. Dette bliver hoejst sandsynligt mit sidste indlaeg og der kommer ikke til at staa saa meget. Historierne fra Miami og New York, kan I jo faa naar jeg kommer hjem. Saa dette er nok mere en form for tak for at have fulgt med saa laenge. Ogsaa selvom der ikke kommer en afslutning paa skrift! Det haaber jeg I kan leve med. Men who knowns? Maaske skriver jeg det naar jeg kommer hjem og faar taget mig sammen.

Men alt i alt har det vaeret en alt alt alt for fed oplevelse og Emilie var helt klart den rette at dele den med. Vi har i hvert fald haft det vildt sjovt og paa trods af modgang nogle enkelte steder, har vi klaret os rigtig godt. Vi har i hveret fald delt nogle fede oplevelse, moedt nogle fantastiske mennesker og set en masse underligt ting! Det er jo Amerika! Det bliver dog maerkeligt at komme hjem til hverdagen igen og tror jeg kommer til at savne hendes selvskab.

Men det er jo ikke slut endnu. de sidste 5 dage skal nydes i fulde drag og nu har vi jo slaaet foelge med Josefine og Camilla. Det kunne ikke blive meget sjovere end det! Hehe.

Tak for at have fulgt med. Vi ses snart igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar