lørdag den 30. januar 2010

Så er det snart slut. Min tid i Danmark er minimal nu, for i morgen går det løs. 3 måneder væk fra alt hvad jeg kender til, fra familie, venner og hverdage. Men jeg skal over til noggt meget større og mere spændingsfyldt. Og min umiddelbare indskydelse er: fuck. Nu er det en realitet at jeg snart skal af sted. På en måde kommer det bag på mig. Jeg føler mig ikke foreberedt, men alligevel har jeg styr på alt. Jeg er nervøs, men alligevel glæder jeg mig. Jeg er endda bange, men samtidigt har jeg aldrig været mere spændt.
Første stop er San Fransisco. Kun en 15 timers flyvetur og så er vi der. Det er uhyggeligt at tænke på, at tiden er gået så hurtigt, desværre er jeg overbevist om at den kommer til at gå lige så hurtig, når først vi er kommet af sted.
Men nu skal rygsækken først pakkes færdig og mine andre forberedelser afsluttes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar