lørdag den 20. februar 2010

Billeder fra Roadtrip, LA og en masse pjat!

Jeg havde jo lovet jer alle nogle billeder, saa jeg maa nok hellere holde mit loefte! Hehe. Her er lidt af det vi har oplevet paa vores koeretur til LA, det vi har set i Hollywood og en masse andet pjat. Bare for sjov!

Her er foerste nogle billeder fra vores fantastiske roadtrip ned af Highway 1!





En dag blev brugt paa Venice Beach i Santa Monica, LA. Det var 22 grader og den foerste sommer-agtige dag paa vores tur.






Det beroemte og berygtet Hollywood! Vi brugte 5 dage her paa godt og ondt. Desvaerre fik jeg ikke et billede med hjem af Hollywood skiltet, da nogle aktivister havde bestemt sig for at daekke det til med ordene: Save the peak i stedet. trist. Dog er der et billede kun til far: Peter Sellers haandaftryk var i the Chinese Theatre og et billede skulle jeg da have med hjem!




2 kommentarer:

  1. Nice, Ane.

    Det er dejligt at se nogle billeder af jeres tur. Skønt. Nu er det snart min tur. Ví kommer lige i hælene på jer, ja, vi gør så! :)

    Josefine

    SvarSlet
  2. Det kan du tro Ane :)
    Bare pas på!
    Glæde mig til at ses, skønt at du har det godt.

    Meget stort Camilla kram (faktisk hele vejen over til dig, så det pænt stort)

    SvarSlet